Searching for Ingmar Bergman
Ingmar Bergman har hyllats som den främsta filmregissören genom alla tider. Den internationellt renommerade regissören Margarethe von Trotta tar en närmare titt på Bergmans liv och arbete. Dokumentären skildrar nyckelscener, återkommande teman i hans filmer och liv, och för oss till de platser som står i centrum för Bergmans kreativa gärningar.