Gold Digger Episod 2
S1, A2: Benjamin presenterar Julia för sina vänner, men kvällen slutar med bråk när Benjamin hellre vill ta in på hotell än att bjuda med henne hem. Patrick gör en oroväckande upptäckt när han försöker ta reda på mer om sin mammas nya kavaljer.