Gold Digger
Brittisk thriller i sex delar om den välbärgade 60-åringen Julia som inleder en ny fas i livet när hon förälskar sig i den betydligt yngre copywritern Benjamin. Hennes vuxna barn ifrågasätter hans avsikter och börjar sakta gräva i hans förflutna.