Gold Digger Her Husband
S1, A4: Julias förlovning får oväntade konsekvenser för Ted när han stöter bort Marsha till följd av en impulsiv gest. Han söker tröst genom att återuppliva gamla vanor medan Patrick vidtar åtgärder i hopp om att skydda sin mammas tillgångar.