Gold Digger Her Baby
S1, A5: Leo flyttar in hos Ted efter en konflikt med sin mamma och Julia blir misstänksam när det visar sig att Benjamin försökt att dölja en viktig del av hans förflutna. Hon bestämmer sig för att göra en hemlig utflykt innan bröllopet.