Gold Digger Her Rival
S1, A3: Patrick och Della är övertygade om att Benjamin är en opålitlig lycksökare, ute efter att charma äldre kvinnor med stora finansiella tillgångar. De avslöjar sina teorier för Julia, som svarar med att ställa Benjamin mot väggen.