The Head Episod 2
S1, A2: Med ett oväder på väg måste deras sökinsatser efter Annika avbrytas. Johan försöker pressa Maggie att komma ihåg vad som hände efter Miles död. Maggie ser Nils gräva ner en blodstänkt såg i isen...