The Head
Arthur avslöjar att kroppen som hittats i snön är forskaren Sarah Jackson. Hon dog för flera år sedan under Polaris V-olyckan. ett misslyckat uppdrag som slutade i en tragedi.
Teamet hittade inte radiodelarna. Maggie insisterade på att ta tillbaka kroppen till Polaris VI. Hon hävdade att det var rätt att göra, men i verkligheten ville hon utföra en obduktion.