Blue Bloods Episod 22
S9, A22: Frank hamnar i hetluften efter att en änka hävdat att han är anledningen till att hennes man inte längre är vid liv. Eddie och Erin väljer att samarbeta på ett mordfall och en tidigare kartellmedlem ställer krav på Danny och Baez.