Advokaten Episod 3
S1, A3: För att vinna Waldmans förtroende försvarar Frank en av Waldmans bulvaner. Det kompliceras när åklagaren är Patricia Staaf, som Frank haft en affär med, och som han fortfarande har känslor för.