S1, A4: Barry är hemma hos Stein för att hämta pengar, men Stein har inte tillräckligt att ge honom. Lukas vaktar barnen, Gustav får besök av Jill och de tar ecstasy tillsammans. Sonja söker upp Broman för att ge honom pengarna personligen.