Advokaten Episod 4
S1, A4: Brian avslöjar för Frank att han har bevis som kopplar knarkaffärerna direkt till Waldman, och Patricia går med på att ge Brian vittnesskydd. Sara riskerar Liams säkerhet i sitt försök att hjälpa Frank.