Swedish Dicks Episod 5
S1, A5: Samtidigt som porrskådespelerskan Taylor Slow ber Swedish Dicks avslöja vem hennes stalker är frågar Sarah sin pappa om hjälp med att kolla upp hennes nya flirt Steve.