Swedish Dicks
En lagom misslyckad privatdetektiv - så kallad private dick - och svensk före detta DJ bildar duon 'Swedish Dicks' som tillsammans löser märkliga fall i downtown Los Angeles.
Ingmar och Axel är beredda att gå långt, de kan till och med göra stand up, för att hitta vem det är som enligt deras klient Allie är redo att mörda för ett skämt.