Strandhotellet Episod 6
S1, A6: Petra är försvunnen och polisen går ut med en efterlysning, men Werner tror sig veta varför Petra håller sig borta. När Svante väl tar mod till sig gällande Lojsan dyker en gammal kärlek upp.