S1, A1: Klaus vill klättra till toppen. När han träffar den prostituerade Jutta verkar han ha målet inom räckhåll, men han måste möta Juttas hallick, Beatle. Med hjälp av sina vänner Andy och Bernd måste han visa vad han går för och konfrontera GMBH:s etablerade hallickar.