S1, A1: Jane börjar om i ett minimalistiskt hus där arkitekten Edward Monkfords omfattande regelverk gäller. Men när Jane blir varse den förra gästen Emmas tragiska öde börjar hon oroa sig över de skrämmande likheterna mellan dem.