S1, A1: Studioägaren Srikant Roy upptäcker att hans fru Sumitra är otrogen med studions nya stjärna, Jamshed Khan. Roy skickar sin lojale assistent Binod till Lucknow för att snabbt hämta tillbaka dem båda. Binod hittar ett unikt sätt att ge sin chef vad han vill ha.