S1, A1: Andre Dre Johnson jobbar i reklamvärlden och blir befordrad. Han blir därmed företagets första afroamerikanska vice VD. Hans fru Rainbow ser fram emot hans befordran. Men under tiden gör Andre Jr ett tillkännagivande.