Jana – Marked for Life Episode 1
S1, A1: Jana börjar sitt jobb på åklagarmyndigheten i Norrköping med att hjälpa till att utreda mordet på en medlem av migrationsnämnden - utan att avslöja att hon kände offret och hoppas kunna avslöja hemligheterna från sitt eget förflutna. Detta är en serie i sex delar med ett nytt avsnitt varje fredag.