Jana – Marked for Life
Mordet på en högt uppsatt migrationstjänsteman drar in den blivande åklagaren Jana Berzelius i en mörk värld som känns kusligt bekant. När hon nystar upp ett nät av lögner och våld finner hon delar av sitt förflutna.