Jana – Marked for Life Episode 3
S1, A3: Efter en brutal konfrontation måste Jana dölja sitt eget engagemang i fallet för kollegor och familj. Hon förbinder sig att hitta sanningen, oavsett kostnad, och chockas av en fruktansvärd upptäckt. Det här är en serie i sex delar med ett nytt avsnitt varje fredag.