Jana – Marked for Life Episode 6
S1, A6: Tragedin slår till och fallet verkar vara löst, men de lösa ändarna lämnar inte Jana eller hennes kollegor i fred. Hon riskerar allt för att få reda på sanningen om sin barndom och återvänder till källan till sitt trauma. Det här är en serie i sex delar med ett nytt avsnitt varje fredag.