When No One Sees Us
Palm Sunday
Under påskveckan för ett rituellt sjvälmord och en amerikansk soldats försvinnande samman utredarna Magaly Castillo och Lucía Gutiérrez.
Holy Monday
Medan Lucía utreder ett nytt fall med en försvunnen minderårig behöver Magaly hjälp att kartlägga Johnsons förehavanden utanför basen.
Jakten på Samuel trappas upp och Lucía följer upp en ledtråd kring Johnsons försvinnande med Magaly och hennes chaufför sergeant Andrew Taylor.
Mariá hittar en viktig ledtråd i Antonios internethistorik och Lucía utmanas av ett alltmer komplicerat privatliv.
Andrews liv förändras för all framtid när hans vägar korsas med en flygarkollega och en Morónbo.
Luciá kommer allt närmare att hitta Samuel. Magaly misstänker att en annan militär kan vara inblandad i Johnsons försvinnande.