S1, A1: Polisen blir ombedd att utreda när Victoria Cilliers fallskärm, både huvud- och reservfallskärmen, inte fungerar under en mardrömslik fallskärmshoppning. Mirakulöst nog överlever Victoria. Men det står snart klart att det inte bara var en hemsk olycka - det var ett mordförsök. Den huvudmisstänkte är Victorias make Emile Cilliers.