S3, A10: Fast besluten om att vinna trofén under den årliga danstävlingen, dumpar Donna sin make, Cleveland som danspartner och rekryterar Cleveland Jr. istället. Under tiden är Roberta ansvarig för att passa Rallo, vilket får katastrofala konsekvenser.