S1, A10: May får hemska nyheter, men beslutar att inte ställa in sina terapisamtal. Jamie och Hugo återförenas på gott och ont. Paleks avslöjande hos May chockerar Carolyn. Efter en lång tids utmaningar i sitt äktenskap når äntligen Dave och Katie ett genombrott.