Episode 10 9-1-1
S2, A10: Semestertiden är en märklig blandning av bra och dåligt för akutteamen, som måste hantera ett upplopp i en leksaksbutik, ett misteltrick som går fel, och stridslystna grannar som tävlar i julgransbelysning. Bobby överväger sin framtid med Athena, Chimney och Buck försöker ingjuta mod i Maddies, och Eddie måste besluta huruvida han vill ge sin son det han verkligen vill ha i julklapp: ett besök hos sin mor.