S4, A11: Michael tävlar mot tiden och hans hälsa när han bryter sig in i "Firmans" huvudkontor för att stjäla Scylla - men inbrottets framgång ligger i Sucres händer. Gretchen klär upp sig för att träffa generalen i ett sista försök att få tag i det sista datakortet T-Bag måste fatta ett beslut ifall han ska ge upp sitt kriminella liv för gott.