Prison Break Episode 11
S3, A11: Ett skyfall tvingar Michael att flytta fram flyktens tidsplan och de måste bryta sig ut på kvällen. En annan fånge ansluter sig till gänget. T-Bag och Lechero bildar en allians samtidigt som Bellick hoppas på att bilda en med Mahone.