Age of The Living Dead Episode 1.2
S1, A2: Gerry och Max lägger en fälla för vampyrer som kommer för att rädda den fängslade Yvonne, med ödesdigra konsekvenser. Andrew når ut till en gammal vän i ett försök att undvika kärnvapenkrig.