Younger Episode 12
S3, A12: Säsongsavslutning. Liza återvänder från Hamptons och blir tvungen att ta itu med det som hänt. Samtidigt tvingar en känd livscoach, vars bok Empirical vill ge ut, henne att inse några tuffa sanningar.