S6, A12: När Derek får reda på att Richard har alkoholproblem konfronterar han honom; Izzie återvänder och hoppas kunna försonas med Alex; spänningen stiger mellan Teddy, Cristina och Owen i efterdyningarna av Cristinas skakande bekännelse.