S8, A12: Richards 10 000:e operation är en levertransplantation på två systrar, Derek och Lexie tar sig an ett "inoperabelt" fall, Teddy och Cristina försöker sno ett fall från Alex och Dr McQueen och Meredith försöker välja specialitet.