Age of The Living Dead Episode 1.3
S1, A3: En sandstorm drabbar Haven, men människorna där behöver få viktig information till presidenten om att vampyrerna håller på att utveckla en blodsyntes. Efter att ha upptäckt att deras dotter hålls hållen vid basen, kräver Marta åtgärder från Victor.