The Cleveland Show Episode 13
S1, A13: Holt öppnar sig för Cleveland och berättar att han önskar att han hade mer kärlek i sitt liv. För att hjälpa sin vän, introducerar Cleveland honom för en rödhårig kvinna som älskar katter. Hon visar sig dock vara mer än vad Holt kan hantera. Samtidigt är det dags för Rallos fisk att föda barn.