Prison Break Episode 13
S3, A13: Michael och Lincoln måste överlämna Whistler till Susan för att kunna rädda LJ och Sofia. Mahone ser ett gyllene tillfälle. T-Bag visar Sona vem som är chef och ett bekant ansikte anländer till Sona samtidigt som en annan lämnar fängelset i en liksäck.