Last Man Standing Episode 13
S1, A13: Mike blir förvånad över att Ed, som varit en frånvarande pappa, har anlitat sin dotter Gabriella för att ersätta honom som den nya marknadsföringskonsulten för Outdoor Man. När Ed håller med Mike om att hennes ungdomsinriktade förslag för att förnya butikerna inte är vägen att gå utnyttjar Gabriella det faktum att hon är hans dotter till fullo. Mike och Eve tar med sig en herrelös hund hem som Mandy tror att hon är allergisk mot.