9-1-1 Episode 13
S2, A13: När Buck hittar Chimney som håller på att förblöda på trottoaren rusar akutpersonalen till platsen. När de inser att Maddie saknas är jakten igång för att hitta henne innan hennes våldsamme exmake dödar henne.