S2, A15: Efter att Cleveland kämpat för att rädda den lokala drive-in-biografen, blir hans ansträngningar uppmärksammade av Stoolbends historiska förening. När han blir inbjuden till att delta i en privat middagsfest, som hålls i hemmet hos barnbarnsbarnet till stadens grundare, får Cleveland veta historien bakom sin hemstad.