9-1-1 Episode 16
S3, A16: Efter att ha behandlat ett par som drabbats av en lägenhetsbrand får Hen veta att maken dött av hjärtstillestånd, vilket får honom att ifrågasätta sin egen bedömningsförmåga gällande medicinsk behandling. Medan de andra medlemmarna av Station 118 har planer efter skiftet träffar Buck en pensionerad brandman på en bar och beslutar sig för att hjälpa honom uppnå sina mål. Efter ett anrop om en drönarolycka upptäcker Athena att drönarens ägare är en serievåldtäktsman.