Scandal Episode 17
S2, A17: Hollis Doyles dotter blir kidnappad; Jake och Olivia utvecklar sin relation; Cyrus har bestämt sig för att återfå presidentens förtroende; Mellie säger åt Fitz att han måste genomföra vissa förändringar.