S1, A17: En före detta klient till Dex presenterar henne för major Elders som har information om Bennys död. Dex utreder en eventuell mörkläggning som omfattar Bennys förband i Afghanistan. Hoffman och hans partner arbetar med ett fall av brottsprovokation.