Black-ish Episode 17
S3, A17: Janine ger Diane en vit docka i födelsedagspresent, och när Bow försöker byta den mot en svart docka blir hon chockad över det begränsade utbudet. Dre skyller på media men när han konfronterar problemet inser han att han har egna fördomar.