24 Episode 17
S8, A17: När ryssarna hotar med att dra sig ur fredsprocessen måste Taylor vända sig till den före detta presidenten, Logan, för hjälp. Jack får uppleva några minuter av glädje innan världen slås sönder och samman. Chloe får nya ansvarsområden till följd av mullvaden som infiltrerat CTU.