S6, A18: Dre hamnar i en nedåtgående spiral när Rainbow väljs till det prestigefyllda California Board of Medicine, och inbjudan till deras årliga insamlingsgala riktas till dr Rainbow Johnson och gäst; Diane gör om på sitt rum för att imponera på Mason.