S12, A18: BAU-teamet jagar en vampyr i New York som kidnappar sina offer på natten och håller dem fångna under jord i avloppssystemet. Reid fattar ett jobbigt beslut i fängelset som allvarligt påverkar honom själv och andra fångar.