Glee Episode 19
S1, A19: Wills ärkefiende under high school-tiden (Neil Patrick Harris gästspelar) skapar problem för kören. Rachel tampas med ett problem som har följt henne hela livet. Arties dröm leder honom ut på ett äventyr. Avsnittet är regisserat av Emmy-prisbelönta Joss Whedon.