S4, A19: När medlemmarna i New Directions får reda på att temat för årets regionsmästerskap är drömmar har alla en egen åsikt om vad de borde framföra. För Rachel är det äntligen dags att provsjunga för nyuppsättningen av Broadway-musikalen Funny Girl. Musiknumren inkluderar "Movin' On Up", "Next To Me", "Fight For Your Right (To Party)", "You Have More Friends Than You Know" och "Don't Stop Believin'".