Black-ish Episode 19
S2, A19: Dre och Bow kommer på att de måste hitta ersättningsföräldrar till sina barn om något skulle hända dem. Zoey och Junior avslöjar sanningen för Jack om deras gamla hunds död och andra familjehemligheter som han naivt har accepterat.